fredag, oktober 29, 2010

Goderafton, goderafton både herre och fruuu

..jag önskar erderalla en fröjdefull heeelg....

Jag är heeelt slut. Massa info idag på jobbet. Roligt som bara den då allt börjar flyta på och roligare då rutinerna börjar komma på plats. Härligt!

Det är mycket nu. Fortfarande halvsjukis. Men kämpar på, ingen träning än så länge. MEN har fortfarande målet med att bli instruktör. Så jag har inte skippat de, är sååå peppad =) Waita bara..

Denna helgen blir det party med min kollega, ska bli såååå kul..Hon är fantastiskt. ALLA mina tjejer är fantastiska på jobbet. Jag är så lyckligt lottad!
Ska även in och försöka byta jackan då ja hittade fläckar som ser ut att inte komma från mig..(FAN). Ska se om de går.
Sen ska jag köpa och fixa de sista inför nästa helgs Halloweenfest. Ska bli sååå grymt, a
lltså ja kommer se fruktansvärd ut. =D
Ska även hämta kameran som kommit från "verkstan". Saknat den.

Jag hoppas ni får en kanon helg. Jag ska ha det!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello Kitty =) Kram//Grannis