söndag, oktober 10, 2010

PMSen

PMSen börjar sakta men säkert bemanna mina resurser i min kropp. Känslor svallar och gör mig tokig. Tankarna om döden och självmord slår mig en gång varje timme. Ett exempel kan vara att jag springer till bussen. Den kommer i fullfart och jag kutar som bara den. Mitt i all stress och flåsande. Så tänker jag(läs: PMSen tänker åt mig) att om jag springer snabbare kanske den kan köra på mig?. Hur hade situationen sätt ut då?, hade någon blivit ledsen?
Ja ni hör. Så hemskt. Jag vill inte tänka så, men tror ni psyksjuka vill tänka på att mörda någon?, ne dom bara gör det. Likadant med mina tanker. Jag vill inte tänka på döden, men jag gör de. Tyvärr...
Dör jag, så är det med 110% säkert att det är under PMS period.

Planen är att INTE göra det ;)

Iaf till något annat. Jag kollade mig i spegeln häromdagen, såg en fet, sladdrig, "omusklig" tjej med nästintill noll självförtroende. Men idag ställde jag mig och hade bestämt mig för att hitta något fint på min kropp så jag skulle känna mig lite fin. och jag hittade!!!! Visade både mamma och pappa och båda sa " Ser du, all träning du kämpar med, lönar sig!!"

Ja det gör det fan!! Även om träningen inte syns på magen och på låren, så syns det här. Alla skivstångspass lönar sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har fina armar ;) bra tryck för! Blir bättre sen när du fått lite tips från din "nya" coach ;)