måndag, oktober 18, 2010

Lite av varje..

Har lite saker jag vill ta upp känner jag. Jag bara skriver dom rakt uppoch ner nu, jag måste få ur mig det.

  • Jag vill säga FÖRLÅT till Pia, Roland, mamma, pappa och Amanda. Specielt till Pia och Rolle. Jag hälsade knappt på er, röt ifrån när Pia krama mig, kollade inte ens på Roland när han kom och när dom gick, stog och grät som en jävla mes och tog all uppmärksamhet. när det var vi som bjöd hem dom på söndagsmiddag. Var allmänt nere och ledsen över saker som hade hänt. Behöver inte nämna vad här. Men sak på sak blev för mkt. FÖRLÅT att jag är irriterad på mycket hemma och förlåt att jag är otacksam. Jag är inte mig själv nu...eller är jag?
  • Jag är hes som bara den, förkyld i halsen, ni vet spottar grönt snor, lite feber, blåsor på tungan och dåsig. Men var vikarie 2.5 h idag på jobbet. Då en spydde och fick stanna hemma. Lagom dag för en sjukis-julia att orka med. Gick kanon, sålde på ordentligt!
  • Jag har mycket planer angående mycket saker just nu känner jag. Ska förmodligen designa en bok för föräldrar och deras barn, mer behöver jag inte säga. Kommer bli grymt! Måste forska lite till,som dagisfröken i några år har jag saknat detta. Så nu kör jag på att försöka våga starta upp detta projekt.
  • Jag börjar bli nervig inför imorgon , några hundra gäster på invigningen och dessutom träffa mina nya kollegor , vissa ja träffat och vissa som är helt okända.
  • Jag har en konstig period i mitt liv just nu. Vilsen, gör mycket konstiga val och är nog rätt... ego.
"- WHEN  I GET SAD, I STOP BEING SAD, AND BE AWSOME INSTEAD."

Jag har prat-stop ikväll. Pratat sen jag kom hem. Kan inte hålla käft.
Måste spara rösten. Så nu går jag tbx till mitt "tvmedhonungsdrickandeslöande"
Pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

Inget att behöva säga förlåt för sötis!!!!! Älskar dig mest i världen <3 pusssss stora syster