tisdag, oktober 12, 2010

Oh sunny day!!

På strålande PMS-humör, haha.
Ne men upp for jag(lögn!, ögonen var sega att öppna) kl 06.15. 
Väl på plats inne i stan, så fick jag en plats inne i salen där alla som går förbi en, ser ens rumpa.
Ja ni som missat det. Friskis och Svettis har en sal vid Domkyrkan där alla kan glo in i rumpan på en. Indoor Walking salen.
Hela morgontrafiken med spårvagnar och rushande människor har glott på mig idag. Hade såklart en svettfläck i rumpan med under hela passet... Passande.
Ni hör, jag är lite suris, men ändå glad. Jag kände att jag inte körde järnet idag, och bara för att jag såg att jag var sämst av alla, så ville jag gå av efter 15 min och gråta. Men jag höll mig, pinade igenom de 40 min.

Duschen var underbar efteråt, tog det lugnt och åkte hem nyduschad och go. Vilket sällan händer. Vill alltid skynda mig hem och duscha här hemma. Men jag har all tid i världen nu när jag inte jobbar.(Snart börjar jag mitt nya =P).

Jag slappade lite hemma,  tog sen cykeln och handlade de som behövdes hemma. Helt fantastiskt väder. Hade bestämt mig för att prova Kesella med funlight i(blev Wildberries). Och oj, varför har jag alltid undvikt detta? Smakar som tjock jordgubbsyoghurt.
Perfekt för mig som tränar så. Alla träningsnarkomaner äter detta.
Flera ggr om dagen som mellis.
Prova ni med!

Köpte rotsaker, ska göra rotsakssoppa sen. Så gott!!
Mycket soppa numera, men det är kallt ute och vad passar inte bättre då än soppa?

Ikväll blir det CirkelFys. Längtar! Längesedan!
Imorgonbitti blir de spinning kl 07 , sen fika eller något med  finaste Dessie , senare på kvällen skivstång.
Spinning på torsdag igen, sen är det barnpassning på kvällen. Fina fina barn, älskar ihjäl dom.
Fredag - VILA och besök av en fining.
Lördag - Dubbelpass!
Söndag - Dubbelpass med.

Nu kör vi! BÖÖÖRN of THAT PREGNANTBELLY!!!!
Trött på den.

Beach 2011!!!

Puss på er =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej

har en fråga..
du som tränar mycket, tvättar du håret efter varje pass?
Du har så himla fint hår ju!
Jag är rädd att slita på mitt och försöker tvätta 3 ggr i veckan men efter ett träningspass känner man ju sig rätt sunkig :)
kram

Julia Hagman 22 år sa...

Heej =)

Ne jag tvättar de var 3-4 dag. Äckligt, men det är smällar man får ta =D

Kraaaam