fredag, oktober 15, 2010

Jesus crist..

Haft min första provjobbsdag.
Gick helt okej. Tusenochen saker att kunna.

Efter en stressig och hektiskt morgon med tusen saker i huvudet, så kände jag att jag var nära en breakdown.
Det lugnade sig lite i mitt hjärta när ja träffade min kommande "ansvarige" som ja ska komma med. Så fantastiskt människa. Så oron, kaoset och gråtfärdigheten släppte rätt snabbt och det blev nästan kul att vara där när hon goingen var där. Fick hjälp under dagen av två snälla och fina tjejer. Tacksam över de.

Skjortan ja ska jobba i är 30 storlekar förstor(en Medium, men hade behövt XS). Ser ut att väga 100kg och sket ful i den. Mitt i PMS-tider så var de ingen kul sak. Det förstörde min känsla rätt snabbt. Ville inte visa mig i den.
Tänk dig att du känner dig ful när du kommer och någon ber dig ta på dig en sopsäck att jobba i, tror du det känns bättre då?

Ringde chefen efter jobbet och bad om att få jobba något kvällspass nu de kommande dagarna, så jag får känna på de me. Då de närmsta veckorna bara är kvällstid för min del. Det fick jag och redan imorgon ska jag vara på ett annat ställe. är så nyfiken nu på den nyöppnade som kommer bli lite som "min trygghet förhoppningsvis". Våra regler, och våran prägel på allt, ett förhoppningsvis gött gäng som kommer kämpa med att detta ska drivas och bli framgångsrikt. Känns bra att de är nytt. Ny start.
Bad han även om en passande skjorta, han ska kolla om de fanns. *HOPPAS*

Så har min dag sätt ut.

Middag och Bio ikväll med D. Gonna be good.
Puss på er!

Inga kommentarer: