onsdag, oktober 27, 2010

Höst/vinterjacka + vinterkängor








Finns inga snygga vinterjackor enligt mig ute i affärerna. Så jag slog till på en höstjacka. Kör lager på lager när det är kallt ute tills jag hittar en vinterjacka som jag fastnar för.
Köpte även ett par kängor, fodrade med päls(fejk såklart) och en rejäl sula så den tål snö.
Mamma och pappa får vara smakråd sen när dom kommer hem, och även ni. Säg vad ni tycker.
Gillar liknande sådana kängor men dom ligger mellan 1600-3000:-.
Hade inte råd med dom, så fick slå till på dessa från  Scorett för 1099:-. Som hittat.
Jackan hittade jag på Topshop för 1499:-

Kollade halsdukar och sjalar men hittade ingen jag gillade, kanske en, men ska tänka på den..
Kläder får bli nästa lön. Denna lönen var så liten och nätt, så fick köpa nödvändigheter som smink, parfym, brunutansol och ytterkläder denna lönen. Härligt att ha gjort de känner jag. Som en sten som lättat från hjärtat. Skönt.

Börjar jobba kl 14, så nu ska jag laga mig en stor lunch och en matlåda. Sen drar jag och jobbar kväll.
Uppdatering på sjukfronten : MKT bättre, lite snorig men imorgon blir de träning. Det är med basta! Nu kör jag på´t igen.

KRAM!!!

Inga kommentarer: