torsdag, oktober 21, 2010

Checklist

Vaknade med  ihopklibbade ögon..
Snabbt till vårdcentralen och fixade antibotikakur , Långt gången ögoninflamation tydligen - CHECK!
Väl inne i stan glodde folk när jag stog där med mina ögon och hade inga pengar att betala medicinen med, såå inför alla börjar hon prata om soc och kreditkort som man kan ansöka om. Jag skämdes ihjäl. Pappa mötte upp mig och lånade mig pengar. Så tillslut fick jag min cocillan flaska(mitt älskade morfin som gör att jag kan sova med hostan) och framför allt ögonsalvan!!
Hem och dosera i mig medicinen , däckade kl 12-16..... - CHECK!
Kom ut mitt i ett hagelanfall/snöanfall. Fint, men var inte på humör för det. Ville bara hem med mina ögon, fick ett kort på första "snön" iaf . - CHECK!


Tur att man är ledig imorgon med. Vill vara frisk nu! Nu Robinsson och däcka. Mamma köpte godis och kvällsmys, och idag har jag levt på mackor. Inge kul att inte orka... Ingen träning, ingen bra kost och ingen kraft.

Det kommer snart ska ni se. Snart är jag back on track.
Jobbet går kanon iaf. =)

Inga kommentarer: