onsdag, oktober 06, 2010

Mitt i veckan

Fan veckorna går så snabbt.
Redan torsdag imorgon.
Jag tog bilen förrut till verkstan och försökte fixa våran odör som vi har i den. Vi har undrat vf den hade sådan stan, tills mamma hittade en jäst och nästintill runt mjölkpaket!!!!
Alltså det luktar så illa såå man nästan spyr!!!

Fick en flaska av dom som skulle sprutas på stället där de luktade. Funkade lite tror jag. köpte 3 wounderbaum med. Luktar underbart.
Såå nu fan är de spännande att se vad mamma får lukta på imorgonbitti när den stått i garaget under natten. Hoppas hoppas hoppas.

Det är ändå mitt problem detta. JAG hade storhandlat en dag, en mjölkfattades men trodde jag hade glömt den i affärn. Men icke. Ramlat ut och gömt sig sådär lagom fint så man inte såg den.

När mamma hittade den efter några dagars stinkande bil och  "köramedbilensallarutoröppna" så var den nästan rund och det droppade röten mjölk från den. Iuuuuuuuuuuuuee!!!!

Nog om det.

Tränade kl 17.15 , ett spinningspass med Kendockan(instruktören ser ut som Ken). Blir lika fipplig och fumlig varje gång. Pinsamt! Tur att jag slutat gå på hans pass =) Dock tränar jag så hårt och så grymt på hans pass bara för det är just han som har det,   ha ha ha! Men vill ju impa lite, =)

Förövrigt så väntar jag på spänning av att chefen ska ringa och be mig börja provjobba. Nervös väntan.

Nu ska jag strax soova. Häärligt. Nybäddad säng! Nattiii!


Inga kommentarer: