lördag, oktober 09, 2010

Godafternoooooon mates!

Hellew!

Helt död. kl 04.45(ca) somnade jag. En hel kväll/ natt med underbart sällskap och lite telfonsamtal innan läggdax som höll uppe mig. Men är så nöjd ändå. Finns så fantastiska  människor där ute alltså.Jesus!

Jag har sätt fram emot denna dagen länge nu. kl 17.00 kommer Alen och Amanda. Kl 18.00 ska vi vara på Rondo för Robert Gustavssons show med 3 rättersmiddag och skrattfest(förhoppningsvis). Längtat så till denna dag!!!!

 Klockan 11 förrut ringde min mobilalarm. Var så fruktansvärt trött. Men eftersom jag bokat av och skjutit upp alla jävla pass denna veckan, så slog jag mig själv och gick upp. Ville bara duscha, men jag väntade med de tills efter träningen. Dubbelpass stog på schemat. 45 skiv+45 spinn. Klarade skiv perfekt, men väl upp i spinnsalen så var benen som betong, orkade inget. Rocklåt efter rocklåt spelades. Kände ingen pepp alls.
Bra låtar så, men så utjötade! På spinning vill jag ha house, trance, techno, och housifierade-pop-schlager-balader. ÄLSKAR DE!

Nu sitter jag här, i turban. Luktar underbart, allmänt nöjd med livet. Fint väder, träningen är avklarad, har cyklat och varit ute i det fina vädret. Lyssnar på gamla 70-tals dängor och diggar med fötterna.

En av dom ;)


Ha en kanon dag nu alla.
Pussss på er!!!

Inga kommentarer: