söndag, september 28, 2008

Dagen innan måndag

Hej alla sötnosar

Haft en trevlig helg?
Min var kass, tills Emelie och hundarna va på besök =) Dom gjorde min helg.

Jag skulle tränat idag, men blev lite deppig istället. SÅ det sket sig

Hatar PMS, jag märker så väl när det slår till på mig.
Min tankar blir hemska, tänker på döden, begravningar och alla tankar är typ negativa.
Vilket inte är vanligt för mig..
Jag är alltid positiv..förutom dessa 2 veckor..

Jag har det jobbigt på mornarna när ja ska fixa mig till jobbet.
Inget blir bra, ser bara en häxa med skitigt hår och finnar i spegeln..

Jag längtar välldigt mkt till mina 2 operationer i höst/vinter nu...
Vill så gärna göra en förändring på mig..Hoppas inget går fel nu i planeringen, då måste jag skjuta upp plugget ännu en termin.. Och det orkar ja inte..

Mina två operationer kommer bli
En skruv in i det nya benet jag la in i våras, för att sedan få in en porslin tand där det saknas en vanlig tand hos mig.
Sen nästa operation blir att lägga in fett/vävnad i överläppen för att göra den mer jämn. Sen att försöka ta bort ärret jag redan har igenom läppen. Det ska bli jätte kul, men känslomässigt jobbigt. Det är ofta ärret folk reagerar på när dom ser mig. Ska bli så skönt att försöka sudda ut det LITE. Börjar nästan gråta bara jag tänker på det..Det är en dröm...


Sen blir jag så himla glad av att det är gratis för mig som är född med ett problem/missbildning..
Jag kommer bli överlycklig om jag får en sån fin puss-läpp som jag ser andra har.
En som jag kanske kan forma lite bättre när man ska pussas eller när ja pratar...


Pricken över i.et hade varit om jag hade en pojkvän som var där och stöttade mig, som kunde se vad jag går igenom vid varje operation.
Jag är så van att familjen alltid kommer in när jag vaknat upp efter min operationer. Hade varit trevligt om det kom någon som är speciell för mig...
Kanske ge mig en puss på kinden och ett leende som skulle göra min tid på sjukhuset mkt lättare..


Inga kommentarer: