tisdag, september 30, 2008

Hem ljuva hem

Fick skjuts hem, skönt, gick snabbt och gött!
Ska träna om en timme ungefär! Nu fan ska svettet rinna! När ja missade passet igår är jag jävligt peppad idag!!
Jag är på mkt bättre humör just nu, även om PMSen driver mig till vansinne!

Jag älskar ihjääl mina små barn på dagiset.. idag märkte jag att en kunde engelska..
Han såg min tatuering på handleden som är en fjärill. Han bah : Butterfly! =), sen kollade vi i bildbok, då sa han Car, Red, Blue, wather och Elephant..Såå sööt
Gulligaste språket på barn är fan med brittisk engelska, Fyfan vad sött!

Så han gjorde min dag helt enkel!

Jag längtar tills jag blir mamma! *fnissar*
Vilket är om rätt många år kan jag tro, om det inte händer något som gör att det blir tidigare... Jag vill vara en ung mamma, men samtidigt en med bra jobb, en utbildning som är klar och körkort.
Ekonomin ska finnas där, och en man med samma mål och inställning som jag har ska ha funnits i mitt liv en längre tid...
Så är det bara..Det är inga krav, det är ett måste för mig!


Imorgon ska jag till reaumatalogen, mina värden hade höjts lite i blodet, men röntgenbilderna var jätte bra. Så dom skickade mig till henne som är inriktad på just Reumatism..Vill få ett slut på min smärta...


Tänkte på en sak imorse..
Jag ler mot nästan alla människor, speciellt dom som bor runt om här. Men vad är det med folk som ser att ja ler, men är helt iskalla i ansiktet tillbaka???? hahhaha

haha jag förvånad varje gång att man kan agera så... Sorgsna människor?


Kraaam på er!

Inga kommentarer: