söndag, september 14, 2008

hmm

Har inte så mkt att säga idag.. är lite deppig. Fick mig en gråtattack förut.
Jävla PMS förvärrar allt..
Happ, nu börjar jag gråta igen...
Hade ju precis slutat! :(

Känner mig så otroligt ful idag. Vill bara åka in o låta en läkare skära i mig!!! Fixa till mig..
Orkar inte va född med detta. Orkar inte mer..

Vid sånna här gråt-tillfällen brukar ja kolla på bilder på mig när jag är nyopererad.
Då tänker jag ofta att jag är stark, klarar mkt, och kommer bli lycklig någon gång i livet.

Men kommer jag bli det med någon, eller blir jag en lycklig ensamvarg??
Är jag stark överhuvudtaget?

Frågorna är många, men svaren är få...
Är så förvirrad

Är mycket annat jag är ledsen för, men det vill jag inte ta upp här.


Finns en som lyckats med en sak..
Att få mig rejält ledsen (Äntligen, tänker du nu)
Tack K.... :(

Inga kommentarer: