lördag, september 06, 2008

Lördag!

Underbara lördag...
Jag vaknade kl 7, var pigg som bara den. Gick upp och gjorde mamma sällskap. Hon skulle åka med kören någonstans. =)
När hon skulle gå så pussades vi på kinden, hehe hon blev så till sig att hon skulle pussa mig på munnen, så vi började gapskratta haha! Det blev så fel o konstigt! haha! =)

Har varit uppe nu hela tiden, bakat kakor, luktar ljuvligt, kakorna blev brända, vet inte vad som hände =S Blir ju aldrig bränt annars! *fundera*
Jag åt lite go smet iaf, och chips till frukost.

Nu ska jag snart äta riktig frukost. Macka med finsk korv! =D hhaha i Love it!
Tack Pepe för att du bjöd mig på det! I´m stucked with it! Mums!

Idag ska jag bara slappa, ska snart ta en lång dusch! Sköönt, ser ut som ett troll i håret. Idag är det välldigt krulligt! ;) Fiint, men jag vill duscha iaf! Så skönt!


Dagens Bild

Inga kommentarer: