tisdag, september 16, 2008

Heeej bebes!!

Jag kom hem nyss från sjukhuset. det var 22 före mig, så jag sket i det! Drar till Axcess(Lr hur det nu stavas) imorgon där gick det snabbare , övervåningen tydligen!

Har haft en bra dag, lekt med barnen och haft det trevligt.
Jag pussade på en speciell liten tjej idag och fick den kärleken jag behövde för dagen, sen pusslade jag Pettson & Findus pussel med det större barnen!
( Bara jag som pusslade, haha)
Treevligt!!!

Maldiverna eller Mauritsius hade inte suttit fel i höst/vinter.
Har hääärliga rabatter att använda från min moster som är flygvärdinna på Fritidsresor/TUI.
Men jag har 2 operationer till hösten/vintern. Så jag kan nog inte resa. Men annars hade jag!!! Gööötttiii!!
Till våren får jag nya rabatter. JA TACK! ;)


Nu ska jag äta lite knäckebröd

*Kramar om*

Inga kommentarer: