fredag, september 12, 2008

Älskade helg!

Hur underbaart är det inte med helg??


Såå sköönt. Idag är jag suuper trött, la mig sent, hehe. Men ett av barnen idag gjorde min dag, om inte helg! Hon skrattade så gott när hon hostade samtidigt med gröt i munnen. Sånt gott hjärtligt skratt ni vet! Jag själv började skratta av det..så sööt. Hon skrattar aldrig så annars! Guud vad underbar!

Fick reda på att jag ska dit på måndag en sista dag hos småttingarna. Kommer saknaaa dom så. Som tur är ska jag vara Mån och Tis på avdelningen brevid med de som är snäppet äldre än 3 år. Så jag kommer inte ifrån dom helt, men jag kommmer saknaa dom!


Så det blir 2 dagar i veckan jag jobbar, men dom ringer så fort dom behöver mig =)


Nu ska jag äta något. Unna mig kebabtallrik kanske? Gottit!


Ska hem till Pepe och mysa, vi kanske ska lära oss dricka vin. Få lite vuxenpoäng ;) haha!


Kram på er!!


Dagens Bild


Inga kommentarer: