lördag, september 20, 2008

Löördag!!

Mm göttii, igår trodde ja det skulle va söndag idag( Pga att jag varit ledig Tors,Fre).
Men jag blev så glad när det var lööördag!!=)
Undra vad man ska göra idag då!..Kanske sola igen? Fick ju ingen färg direkt..

Pipp-Nisse min granne( För er som inte vet kallar jag han så, för jag vet inte vad han heter, jag har bara sätt han ha sex mitt framför ögonen på mig)
Han bor mittemot mig, jag skämms så fort han råkar se mig.
Om han bara visste vad jag VET om honom! :P
Nej jag är ingen stalker, Jag ser han bara hela tiden. När jag sitter vid köksbordet, på terrasen i vardagsrummet. Så oavsätt om jag inte vill se, så ser jag.

Jag trodde först att han damsugade den kvällen, för alla lampor va tända, exakt alla som gick. Jag som ser dåligt reagerade att han damsugade med sin dejt. Hade nämligen sätt dom två på dagen.
Men när jag tog på mig glasögonen ryggade jag bak. - Oh jävlar, det var hon som va damsugaren!!! Shit va villt!! Sen gick dom så fint vidare till sovrummet. Jag såg dom hela vägen. Sprittsprångande nakna, han med stånd såklart!!
Fattar ni att jag skäms? Jag har ju sätt en slags porr jag aldrig äns kunnat förstå fanns.
Så Pipp-Nisse, om du råkat hitta hit av något konstig anledning, så är jag Julia, din granne mittemot, som ser dig vad du än gör. När du sover, har sex, ser på tv, har dejt på balkongen. Jag ser allt. Vi kan starta BIG BROTHER, eller BIG SISTER-grej du och jag.
Tjäna goa pengar på din reality!!! ;) hahhahhaha
Tänk på det iaf..jag finns här. Mitt emot dig! ;)
Betyg; JJJJJ+ hahaha
Tack för mig! ;)

Dagens Bild


Inga kommentarer: