söndag, september 21, 2008

Jobba imorn! =)

Åhh vad jag längtar till jobbet imorgon. Jag saknar barnen!!!
Hoppas jag får mer jobb i veckan bara, in med mer cash vafan!
Syrran har varit här idag. Var trevlig. Saknat henne faktiskt!! Man skrattar aldrig så mkt som när hon är på besök. Gud vad kul vi har!! Älskar henne!!
Hon har lite tentor som hon behövde hjälp med! Självklart hjälper päronen henne med det!

Nu har jag suttit och skrivit in ett tränings-schema i kalendern. Vet inte hur många ggr jag gjort det, och sen aldrig följt det. Nu fan är det dax. jag var så duktig förrut! Nästan fem dagar i veckan tränade jag. 2 pass om dagen!!!

Nu har jag nästan varit sjuk i 2-3 veckor. Snuvig. Hostig och dann. Men nu ska jag komma igång igen. Det blir jobbigt, men kul!
Längtar redan tills imorgon..

Måste gå ner i vikt, nu står jag inte ut längre. Har ätit så mkt skärp när jag hänger med en viss person :P hehe Burger king, choklad, glass och guud vet vad.
Magen och låren bara darrar, dubbelhakan äcklar mig!!
Nu ska jag bara äta sådant en dag i veckan. Och det är med basta!!!
Hur har eran helg varit, lika soft som min?
Ha en skön söndagskväll nu...


Dagens Bild

Inga kommentarer: