tisdag, september 16, 2008

Tisdag!

Hej alla godingar!

Kom hem igår o va som en zoombie från jobbet. Åt lite, o drog sen hem till Pepe. Pratade länge om hur jag mådde... Även hur han mådde nu.. Det var rätt skönt o öppna hjärtat lite för honom. Berättade om vad jag är ledsen för, som alltid kommer denna veckan(mens). Då bryter lixom alla helvetten loss i mitt huvud. O det blir kaos...
Det är min sämre sida jag har...

Men jag mår nog bättre idag... Längtar efter barnen nu. Snacka om ren kärlek från dom.
Slutar kl 14 nu dessa 2 dagarna. Götti!!!

Ska till sjukhuset sen o röntga händer o fötter. För o se om jag har reumatism. Hoppas inte på det!!!

Tänkt jag skulle hälsa på min nya granna Matte nu i veckan. Såg han igår!!!! =) Trevligt!
Lite chockad va han när han såg mig vinka febrilt i bilen med mamma, men tillslut såg han!!!

hahaha söta matte! =D Du kommer bli välomhändertagen om mig...vänta bara!( Saft o bullar!) =D

Ha en bra dag min änglar( I will)

Kram!!!

Inga kommentarer: