torsdag, september 04, 2008

Imorgon är det fredag!

Såå sköönt meed fredag imorgon!! Även om jag varit borta denna veckan, så har jag varit stressad för att bli frisk.(Tack vare cheferna)
Men nu är jag tibx på jobbet. Ungarna gråter i kör och skriker i toner. Så himla jobbigt! Har ont i huvudet!!

Sagt hejdå till Pepe idag, han ska till tyskland! Spela fussball med jobbet..

Skyndade mig hem och åt lite, nu sitter jag här.

Funderar på hur helgen ska se ut. Undra om jag ska baka!?
Får fundera på vad...

Vad ska man göra när PMS veckan närmar sig? Jag blir helt hjälplös, jag bara gråter o gråter. Jag önskar jag vore död varje kväll jag lägger mig. Hur hemskt är det inte?

Kan det ha o göra med mina p-piller? Kan man byta, så att det ändras?
För såhär kan det inte vara! Inga mer tårar, för onödiga saker, Jag vill ju leva! =) hahah

Tigerkaka!! Japp, så blir det!

Kram på er!

Här kommer Dagens bild( Min nya grej jag kommer köra med ibland)

Mitt drömresemål Aruba. Dit ska jag. Hälst på smekmånad(Hitta ett fulare ord snällaa?)

Inga kommentarer: