onsdag, september 03, 2008

Gick bra idag!

Har nyss ätit.. Mår bättre idag, så jag ska till jobbet imorgon=)

Var hos läkaren idag, tog blodprov, med en stornål!!??
Jätte läskigt, men jag svimmade inte! =) *stollt*

Hon viste inte riktgit vad som har hänt med mitt finger, men jag fick en remiss till röntgen(Varför säger vissa Rönka!???)

Sen ska hon ringa mig om blodprovet visar reumatism..hoppas inte det!

Hur mår ni idag? Sjuka el? Alla verkar sjuka!
Jag längtar efter mina barn!
Guud vad jag saknat dom! Sjunga, dansa runt och skratta åt allas söta ord =)

Dagis är verkligen jätte jobbigt, men man får tänka på allt positivt på dagarna, då klarar man av dagarna bättre. Det är så många som jobbar där som gnäller! Herregud! Byt jobb då!! Orka gnälla varje dag!?

Jag kan somna med ett leende varje dag, för ja tänker på hur underbara barn är.
Men skulle jag somna o samtidigt tänka på min dåliga lön och jobbiga arbetstider som andra "fröknar" gör, så hade livet varit så trist! Man gör livet till vad man vill det ska vara!..
Tänk på det era gnällspikar!

Just nu gillar jag mitt liv! =) Jag ser förbättring i mitt hjärta. Inte lika många hål..

Inga kommentarer: