lördag, september 27, 2008

Ryck upp dig!!!

Här kommer en liten utskällning till mig från mig:

Se så Julia, ge dig nu!!
Ryck upp dig!!
Sluta deppa för en skit sak!!
Sluta sprid negativt runt om dig!

Inse att denna gången gick det inget vidare häller. Det blev skit. Du är tydligen gjord för att leva ensam(Just nu) utan att ha någon att gossa med och att dela din enorma kärlek med.
Du har bara hittat respektlösa ego killar och det är du inte värd.
SÅ är det ibland och du råkar bara ha välldigt med otur i ditt liv. Tyvärr...

Du ska tydligen bara fortsätta med livet som vanligt.

Ta dig i kragen nu, lev ensam. Ensam ÄR STARKAST, eller?

Tydligen..hmm
---------------------------------------------------------------------
Jag sa till mig själv, om inte min plan skulle funka (Planen med kärleken), så tar jag den reservplanen jag alltid kommer stå fast vid.
Ingen kärlek? Nehe, men Dra till Manhattan och va AUPAIR! Eller någonstans i Usa, men hällst Manhattan.

Få ett år eller två i den staden jag älskar med det språket jag älskar och jobba med barn som jag är grym på..så vips var det klart!!

Japp, bort från helvette jag lever i här (Inget ont mot vänner o familj, jag älskar er)
Men mitt liv står still!!!!

Nu ska jag fan me ta körkort! läsa upp 2 ämnen ..Det ska va klart innan jag åker!!

Nu är jag genast gladare!

I LOVE NEW YORK!!


Jag får kärlek från andra ställen just nu... Och jag klarar mig.. Jag måste

Inga kommentarer: