fredag, mars 13, 2009

Fredag Morgon!

Jag är hemma idag oxå, tog ledigt hela veckan. Känner att ja inte vill gå till jobbet såhär dann. Är hemma hos Pepe nu, sovit här. Han är också snorig, så vi har snorat tillsamans. Igår köpte vi gott och kollade på Sveriges värsta bilförare. =) Han är ledig idag, så det passar perfekt. 
Ja har varit uppe nu ett tag, sitter här och ser ut som en nunna. Tvättat håret, ska snart fixa till en vågigfriss. Är det bara jag som har sådant hår? Duschar jag det utan att lägga i något, ser det sådär tråkigt svenskt ut. Utan någon volym. Men lägger jag i mouse och gele så blir det nästan lite krulligt ibland. Mitt hår blir ett annat hår med produkter i!! En krullis!! Kolla själv på bilderna ja la in från Linné. El krullo el bombo lixom! 

Igår hade jag och Pepsi en "musik-grej" vi höll på med till sent på natten! Jätte kul var det. Plus att vi fick sjunga massor!! Man sjung antingen ett ord, eller två ord ur en sång, Från mitten av sången eller typ början. Jätte kul, ja ägde!!!  Vi fick oss massa goa skratt. För att han sjung typ två ord, och ja kom på sång efter sång som det fanns dom två orden i. Alla passade in!! Han skrattade så gott hela tiden.!! =) 

Nu ska ja fixa håret! Pusssii Pusssi!!

Inga kommentarer: