lördag, mars 14, 2009

Ny väska!

Jag och mamma kom nyss hem från frölundatorg! Vi kollade runt lite. jag är pank men ja hittade en väska ja alltid letat efter. Så hon lånade mig pengar ;) SÅ nu har ja den!! Super fin!!! Och såklart inte i mocka eller läder!! Jag vill ha så lite djur på mig som möjligt! =)

Nu sitter jag och mamma och äter jordnötsringar och väntar på maten. Mm, blir kyckling i ugnen(med krispig yta) och sen gräddsås till det och potatis. mmmm är det lördag så är det!!

Felodiimestivaleeeeeen idag!! Ja och pepe ska kolla, ja ska dansa och sjunga som aldrig förr!! Eftersom alla är grymma!!! ååh det är så många bra!! Men alcazar ligger bäst till i våra hjärtan!! Oj vad kul det ska bli!!!
Hoppas ni får en underbar lördag!!! Det kommer ja ha!!!


Jag heter inte ButterflyJulia för ingenting! ja bär alltid en fjärill på mig!! Idag fanns dom i mina öron!

Inga kommentarer: