måndag, mars 23, 2009

Skön början på veckan!

Ja har haft en super bra dag! Fick inget jobb idag i Lundby. Utan fick på mitt gamla jobb istället, det var kris. Och jag är den enda som kan hoppa in där typ. Och på grund av olika orsaker så passar ja som vikarie bättre in än andra.. Älskar det!
Fått så mkt pussar av alla barn och de flesta kan säga mitt namn nu. Lite svårt att uttala Julia, men det blir Ila, eller Ulja. Åh dom gör mig så glad när dom visar att dom börjar bli stora. De små liven har många tänder nu, och vissa kan äta äpple MED skal.! Åh! Vissa väljer knäckebröd istället för mjuk macka när det är mellanmål. Det knaprar ju så gott i munnen numera! Gossingar!

Jag har sådan grov PMS idag, så det blev ingen träning känner mig så äcklig, och ingen solning. Väntar tills på torsdag. Då slutar mensen. Tjejer, ni vet att man absolut inte ska sola när man har mens va? De personer som får pigmentfläckar på kroppen dom har solat då hormonerna varit på topp. Så ett stort tips är ett inte sola under PMS tiden, eller själva mens veckan.. och framförallt inte under en graviditet. För då är det stor chans till att få fläckar som aldrig försvinner. Lärt mig detta av min hudvårdslärare/makeuplärare från skolan.

På torsdag ska ja till frissan och göra det vanliga! Åh ska bli så skönt. Mitt hår är ostyrbart och helt groteskt. Typ 10 cm utväxt. Najs!


Nu ska ja snart äta, rödlinssoppa och hembakt baguett. Mmm min mamma är rena rama mästerkocken!!

Inga kommentarer: