söndag, mars 01, 2009

Linné =)

Är i Linné! Har det jätte bra. Ceasar(katten) är heelt underbar. Han har gossat så mkt i sängen med mig och Pepe. Kommer fram o hör det hööga kurrandet han gör ifrån sig:) Duttar lite med tassen på min näsa och ögonlock och mun. Han är så nyfiken. Han ska hälst stå på bröstkorgen och kurra. då vet han att han får goss. Simba den andra katten. ( Han som kissade på alla mina grejer en gång) Han blev jätte arg på mig igår. ja skulle ju bara klappa. Ändå slog han till mig med tassen och hans sylvassa klor. Från ingenstans. Hade det varit en hund hade ja brottat ner den och visat att jag är i högre rang. Men hur gör man med katter?? Dom har ju en massa nålar till klor...Ahh iaf ja kallar han För Aggro numera. Hehe Och går härmed inte fram till han alls. Vill han mysa. Får han komma själv.

Jag ska börja fixa mig nu. Mamma och pappa ska komma och vi ska ut på resturang snart och äta middag. Hoppas ni haft en bra helg.!!=)

Inga kommentarer: