torsdag, mars 12, 2009

Härlig morgon..

men snoriiig! ;) hehe.
har nu en gubbe hemma hos mig, som ska laga våran diskmaskin och gud vet mer vad det var.
Han såg skyllten vid våran dörr och det första han säger. Har ni stor fågel?!*stora ögon*. Neee sa ja, här i denna familjen körs allt med humor. Så skrattade han, jahaaaa, hahaha.
ja menar min lilla Guz är av minsta slaget av undulater. haha han ser ut som en bebis. Han är min lilla bebis.!!!
Ifall ni inte vet vad det står på skylten så står det : Varning för fågel!

Jag väntar på Efter10 med Malou. Älskar hennes morgon program. Hennes röst är så skön. Jag kollade nyss på en kock som var i saluhallen här i göteborg. Älskar verkligen saluhallen. Så spännande att gå där. han stod och gjorde RÅBIFF!

Har ni ätit det? gillar ni det? jag är lite skeptisk alltså. Jag vet inte om jag vågar.

Inga kommentarer: