fredag, mars 20, 2009

Godmorgon soliga fredag!!!

Jag är på super bra humör. Sovit som en sessa! Ååh vad sköönt! Solen silade in på mig. Kändes som en varm sommar dag fast med 4- grader. hehe
Lyssnar på Star Pilotes och alla deras snoddamelodier! haha Dom är ju så bra, men varför inte göra några melodier själva? Herregud. Måste dom sno allt? Tragiskt killar, tragiskt!

Pappa trodde detta va Star Pilotes när ja lyssnade på denna. Visst är refrängen snodd till 110%!!??? Fyfan. Ja hade stämt dom!

Star Pilotes


Nu ska jag till jobbet. Ska promenera dit idag, vågar inte ta bussen mer. Fick en härlig utskällning när ja kom 10 min för sent vid frukost en dag. Men vad ska ja göra? Ja är där en halvtimma innan isåfall? Herregud. Vissa är så stressad av tider. Är ja inte där prick 8, kan man inte dra över 5 -10 min då och starta frukosten med barnen när hon vet att ja kommer?..När dom vet att min buss går varje halvtimme...Dom hade knappast kommit en halvtimme tidigare...Men en vikarie ska bannemig göra det?!! Gosh!! men nu är ja förlåten tror ja. Hoppas ja hittar dit. Dags att gå nu!! och det är en bra bit enligt mig!

Kram!! Ha en bra dag i solen!!! Det ska ja ha!!=)

Inga kommentarer: