torsdag, mars 26, 2009

Jesus!

Jag är sjuk! Fan! Ja har lurats av solen och gått ut med vårjacka. Nu är ja super svullen i halsen. Eftersom mina halsmandlar är bortopererade, så får ja inte halsfluss, ja får en svullnad som är olidligt jobbigt. Det är så svårt att svälja och prata. Ingen smärta en så länge. *håller tummarna*
 Men ja kommer tacka nej till jobb om dom ringer. åh! Ja hinner aldrig börja träna ordentligt innan det slår till!
Detta är min förkyldning ja haft ett bra tag nu som satt sig på halsen. och låtit alla jävla körtlar som finns svullna upp istället!  Men men bättre än halsfluss. Ja kan låta lite manlig så min frisör får nog ett gott skratt idag!

Jobbit att tacka nej till jobb bara :( Pengarna hade varit goa! 

Frisören måste ja till, så ja får kravla mig dit senare idag. Kan bara inte avboka tiden nu.

Hoppas ni inte luras av solen. Låt vinterjackan va på för jissenamn!!!!!

Pusssissar!!

1 kommentar:

NEOLiNES sa...

Stackars Julia! Hoppas att du blir bättre snart! Kram