onsdag, mars 04, 2009

Hi Everyone ;)

Jag är faktiskt inte så sugen på att skriva blogg- Har massa bilder i mobilen som jag vill lägga upp. Men på denna datan behöver ja min sladd. Den ligger så fint hemma hos mig. Så ja och ni får helt enkelt vänta=)
Gud vad ja äter gott här hel tiden. Men ja bor inte här så ofta. Så ja går ner till 7Eleven hela tiden och köper gott. Igår provade jag Plopp med sallakrits i. Mmmm det är det bästa av två världar=)

SItter här nu--ska jobba til kl 18. är inte så sugen!! Fan vad ja inte gillar mitt jobb. Men ja får mycket kärlek. Alla vill vara med mig..speciellt killarna..Söta femåringar. Dom är förvirrade ena sekund är det boxnig som gäller och man ska leka batman.. och man ska hälst svära och vara cool. Andra sekunden är det mys med mig i kuddrummet. Ligga i famnen och pussa på mig. Gossa in sig i min mjuka mage (skrattar) och ja ska läsa bok för dom. Ååh snuttarna..
Dom råkade komma åt mina bröst igår. Och då sa dom. Min mamma har oxå sånna!*ler stoort*....Ja bah..Ok? Vad ska man säga? haha Tack? Hahaha!

Vi var på teater igår. Teatern sög alltså. Det var så svåra meningar och ord att inte äns jag fattade vad teatern handlade om. Hur ska några 3åringar fatta då?.. Ah det var helt klart tummen NER. Alla barn tappade intresset redan efter 3 minuter...Då är det INTE kul att va fröken.

AJa nog om barn. pust!!

KATTERNA ÄR UNDERBARA!!! Ceasar speciellt!! Han är å sjukt social. Galopperar efter mig vart jag än ska. Ligger på mig hur ja än ligger.Haha! Åhh vill inte lämna honom. Men det är som sagt några dagar kvar :) Mys!!

Måste dra mig..Pussaaarrr i massoor!!

Inga kommentarer: