måndag, mars 30, 2009

Ja har Träjnat!

Det var fan me bra! Idag va ja seg på grund av tidsomställningen. Men ändå tränade ja! Det är tack vare min bränna. Skit brun o fin av all BUS. Va skit fin i mina träningskläder dessutom. Ja bara lös!

Ni vet den gamla damen som ja berättat om förut i bloggen. Hon som tränar med mig. Eller vi möts hela tiden på alla jympa pass. Hon är så mysig. ler till alla..Speciellt till mig!!

Men hon blir bara mer skummare för varje gång!

Idag presenterade hon mig för hennes vännina(oxå nära-döden-gammal) som hennes vackra barnbarn.
Ja:*Tappade hakan*.
-Jaha, jaaa det kan ja förstå att du är hennes barnbarn. Hon var lika vacker som dig som ung, sa vänninan.
- Jaa visst är hon vacker!!(Då sträcker sig tanten och pussar min panna(som dessutom är svettig)
Och säger.
-Mitt älskade lilla barnbarn!
Alla kollade!
Ja stod fortfarande som en lyckstolpe.. Men små log lite.
För på ett sätt var det en komplimang. Men samtidigt. Hur ska ja bete mig nästa gång vi ses? Vad kommer hennes vännina tro? Att vi är släkt?

Ja frågade vad hon hette. Hon svarade Mariann(e) med grym brytning. Och sen skyndade hon sig att ge mig de berömda kaffekaramellerna ja alltid får nu för tiden..(!?)

Vi ska ses på onsdag

Inga kommentarer: