fredag, februari 27, 2009

And i think to myself..

...What a Wonderful world Gonatt alla underbara människor. Ni blir fler o fler som hittar hit. Jätte kul!!
Som en hårt arbetande kvinna så behöver jag sömn. ;) Skönt att vara hemma... Här är det tyst och skönt. Lyssnar på Eva Cassidy och har tända ljus . Så otroligt avslappnade.
Imorgon bär det av till Linné. Till mina små kissar. Pepe ska med mig. Vi sa mysa och kolla Melodifestivalen eller som vi säger här hemma i min familj.. Felodimestivalen.
Visst är det otroligt kul med felsägningar? Jag har sådan skadeglödje. Så ja dör av skratt. Några roligasaker jag hört är en som var inne i en möbelbutik. Hon hade tydligen varit trött hela dagen och nu börjar hon sluddra fel. Hon sa " Ursäkta mig, kan jag få kolla på den där Soppgruffen där borta?"
hahaha Soffgruppenn skall det ju vara. Samma person sa även fel lite senare " Men va Pa Tutta Vägen nu då??!"
Haha. Var tog pappa vägen? HAHA!
Nattii natti gott folk.

Inga kommentarer: