onsdag, februari 18, 2009

Goodmorgon!

Jag har sovit så sjukt gottt. Snoozade hur länge som hälst. Bemanningsenheten ringde och jag fick jobb. Gött.. hade misstolkat mina tider igår.. Jag fick igår och på torsdag på det stället ja gillar..Så idag ringde dom och ville att ja skulle komma till sama ställe som igår. Dom hade önskat! =) Igen... För tredje gången..*stollt* Känns underbart.

Så nu ska jag snart gå! Ätit 4 mackor, en stor kopp SöderTe och en apelsin. Mmmm Härlig start. En lång dag med massa lek. Då krävs det bra frukost.

Spelade fotboll med en kille igår. Han va så grym va. 5 år och proffs på allt. Lärde han hoppa hopprep i kuddrummet oxå. Han fixade allt. Tallang!! Han hoppade när ja sa HOPPA!! Och då kunde han hoppa in i min båge. Vilken femåring kan det????? Alla försökte prova.Blev att dom trasslade in sig och började gråta. Så söta. Haha. Sa ja hoppa, så regerade dom 50 år efter. Haha lite sega ibland. Men så är det ibland. Bara att ösa på berömm att dom hoppade(även om det blev lite försent). Har lärt mig att en negativ sak man säger. Ska vägas upp med 5 positiva. Så funkar barn.

Måste springa.. Börjar om 10 min!!!

Inga kommentarer: