lördag, februari 21, 2009

Underbara Lördag

Sovit såå gott. Pepe ligger kvar i sängen. Seg som vanligt! Men det är lördag. Då får man vara seg;). Jag åt nyss den sista biten av  Snickerstårtan. Vi köpte en sådan igår och delade.(Haha) Gott!!
Igår var det lets dance. Jag var så fnissig hela kvällen. Man kunde tro ja var hög, men jag blir nästan hög på mig själv. Skrattade åt allt. Roligast var när dom visade klipp från förra veckans danser. Hahahaha Ja skrattade. Asså är man dansare i grund och botten som jag är så kan jag knappt kolla på alla förutom att skratta. Men dom är modiga som ställer upp. Ja hejar på Morgan!!! Älskar han!! Och hans lilla äpplestjärt ;)

Nu sitter jag och lyssnar på min Spotify. Fan vilken bra lista jag har. Sjukt bra låtar!! Älskar Spotify!

Jag längtar till när ja o Pepe ska inreda hans inglasadebalkong. Han vill ha hjälp med det. Sjääälvklart ställer jag upp. Som har MVG i Design ;). Jag är även grym på att inreda! Och detta behöver han hjälp med, för det är jätte svårt att hitta bra grejer som kan få plats där ute! 

Nu är det fullfart på Pepe. Häärligt, Han bäddar och grejer o donar! Nu ska vi äta frukost!!

Ciao!!

Inga kommentarer: