måndag, februari 16, 2009

Heeeeeej goingar!

Jag är hemmkommen från jobbet. Ett dagis jag härdanefter kommer tacka NEJ till. Fyfan.
Dom va svin kaxiga, dålig svenska och sa fuck you till mig. Jävla barn!! Morr!!!!


Jag ska däremot vara på det där dagiset ja älskade..både imorgon och iövermorgon. Dom hade tydligen önskat mig. Såå klaaart dom har. Jag är ju drömvikarien som alla vill ha... hahah ;);););)
Ne men der ska bli så kul. Pusssaa på mina godingar. Sova med dom på vilan och sjunga massa låtar. I Just adore them. Verkligen skilland på dagis o dagis.

Snart ska jag träna!! =) Julia är redig..

-------------------------------------------------------------
Ni som känner mig vet att ja har noll repekt för folk som röker!!!

Detta är till er:
Ni stinker alltid skit. Oavsätt parfym, tuggumi eller om ni borstat tänderna så luktar ni arsle överallt!!!
Jag har noll repekt för ni kvinnor som röker eller kommer röka när ni är gravida. Ni Föräldrar som röker kring era barn. Ni gör att DOM luktar och får i sig eran skit. NI SKA FAN ME INTE HA BARN!!
Ett barn som kommer till världen ska välkomnas. Inte fan ska den få i sig tjära det första den får. Jag blir förbannad alltså. Klätt på 10 ungar idag... alla luktade askfat.
Därav varför ja skriver detta..
Fan vad ni är ego som låter en cigg gå före erat barns hälsa.

Tänk er för innan ni skaffar barn. Sluta röka!

1 kommentar:

NEOLiNES sa...

Hehe, såg dig i Sannegårdshamnen förut idag. Misstänker att du var på väg hem från jobbet =) Vi pratades ju vid på Nattstad lite kort för drygt en månad sedan. Hoppas att din dag har varit bra!