torsdag, februari 05, 2009

Första dagen avklarad!

Haft så trevligt idag! Kom till ett dagis och blev väll sådär bemött på morgonen. Barnen var underbara.
Alla har gått och hållt mig i handen. Fick turas om! Haha! Blir lätt så när det är jag som är lek-fröken.

Lekte "Under Alla Hökens Vingar" och "Ett Två Tre rött ljus" och såklart kurragömma.
Herregud. Jag har verkligen saknat barn. Dom bara är. Finns ingen som pratar utseende. Finns ingen som komenterar om jag ser trött ut eller annorlunda ut. Och det är skönt att komma till ibland. Ett helt gäng med underbaringar.
Dom berömmer mig för mitt hår, flätar hela mitt hår. Känner på mina spindelögonfransar och berömmer mig för hur gott jag luktar. Alla har velat vara med mig idag. Ingen ville slitas från mig. Gissa hur det tjäns? Helt underbart.
Om man bortser från alla högljudda barn och alla högljudda leksaker så var min dga perfekt!

Jag har en sak att säga. Jag kommer bli en braaa mamma! =)=)=)

Imorgon ska jag till min granne Jessicas jobb och jobba på avdelningen brevid. Woho. Längtar! Ses där my love! (Vet att du läser Jessi-pessi)=)

Nu ska jag äta omellett!

Kram

Inga kommentarer: