söndag, februari 01, 2009

Breathe right


Jag har provat Breathe right!
Som jag nämnt tidigare så har jag fått svårare att andas efter mina näsoperationer, och jag dregglar något otroligt när jag sover..(Äckligt, jag vet) Det har kommit efter min andra operation. Värsta dreggel monstret när jag sover.

Men det är inte bara när jag sover som jag har problem, har även svårt att andas överhuvudtaget. måste öppna munnen. Och det suger! Jag får panik när jag stänger munnen mer än 30sek.


Men NU!, nu bannemig är jag glad.
Såg reklamen med Breathe Right. Det är för dom som snarkar eller är förkylda.
Jag testade. Och jag vaknade flera ggr i natt och kände efter. Munnen var stängd, inget dreggel eller en torr munn som varit öppen hela natten.

Åh det var en sån skön känsla!!!
Man ser lite rolig ut i den, men gud vad den kommer underlätta för mig.=)
Prova ni med!

Inga kommentarer: