söndag, februari 15, 2009

Bokat Resa!

Glömde säga att jag bokat resa!
Till Rhodos, grekland den 21 juni! 2 veckor.. Wieeee!!

Helt ensam och med Allinclusvie. Ett fint hotell. Medelklass hotell enligt mig. Ska bli så spännande!!
Ska ta med datan och blogga därifrån. Kanske prova på videoblogg därifrån! ;)

Dags och kvällsunderhållning och allting är gratis. Mat,kakor,bakelser, drinkar,vatten osv osv osv. Kommmer bli underbart(eller så kommer det suga) Men det är värt en chansing.
Ibland kan jag nog känna mig som en ensamvarg..men ibland som en som aldrig vill vara ensam..Här får jag bådeoch. Jag är social, så ja kommer hitta många att prata med. ;) Om det så måste vara bartenderna eller 2åriga lilla Yusef i poolen med badring.

Finns minidisco för dom små, så ja har mycket att njuta av på kvällarna.Jag skall själv inte gå, men ja ska kolla på godingarna som dansar.. En slapp och skön semester att avnjuta (Hoppas ja)

Modigt va?;)

Ne men jag fick inte med mig någon. Och det skulle ju inte hindra mig kände jag.
Nu får jag samtidigt sättas på prov. Jag måste klara engelskan.. som jag alltid fegar ur med. Måste ta tag i problem. Inte skjuta över dom till andra. Det blir en utmaning. Men jag ser verkkligen fram emot den.

Massa bra böcker, filmer på datan och ett gott humör. Så kommer detta bli perfekt!

Natti!!

1 kommentar:

NEOLiNES sa...

Väldigt modigt av dig :-) Tänk på åt det kan vara dyrare att surfa utomlands om du har typ Telias trådlösa internet eller liknande ;-) Ser fram emot att läsa dina blogginlägg från Rhodos :-) Kram