fredag, februari 13, 2009

Lilla Nissie!

Lilla snuttan åker snart hem. Synd att jag fått sådan bra conection med henne nu.. Hon kommer till mig bara jag kollar på henne. Springer med mig till toan och joinar mig där. Hon är min lilla ängel. Och hon älskar mig. Visste inte att katter kunde visa så mkt kärlek till en människa. Men till mig gör hon det. Det är nog mina magic hands. Är rätt känd över att ja kan killa så gott med mina naglar/händer. Dom gör underverk. Nissie tycker nog dessama. Hon intar alltid den perfekta ställningen för goss så fort jag kommer till Pepe =)
Ååhh Och den lilla tassen krullar ihop sig sådär underbart sött när det är skönt!


Vill inte att hon ska flytta, men eftersom Pepe tycker det är en jobbig process att dom ska flytta så vill han att det ska gå fort. Hälst när han inte är hemma. Så han slipper se sina sötisar varslas iväg..
Men nu kollar han för fullt på en egen katt. En märkes-katt hahahah(raskatt kanske det heter, men ja föredrar märkes-katt) Men den han hittade kostade 16 000:- Liiiiite dyrt ;) Fårse vad som händer.
Kommer sakna dom.!!

Inga kommentarer: