onsdag, februari 04, 2009

Shopping!

Idag har jag köpt så mycket saker va! Herregud.

Hämtade ut paket från Chicy.se.
En klänning och 2 leggings med dragkedjor där nere.
Har även köpt en grå midjelång skinjacka(fejk såklart, vill inte ha ett flått djur på mig)
Köpt en tränings topp från Rönnisch på rea(!!)
Och även en snygg topp från Gina samt fjärillsörhängen i guld.

Massa smått och gott på Åhlens. Nagellack, smink, parfym osv.
Känns skönt!! Träffade på Pia min moster :):)

Inne på H&M Köpte jag skit snygga solglasögon. Mmmm! Så snygga!

Jag kan medela er som undrar. Att jag mår väll inte så bra. Och detta är ingen som hälst tröstshopping. Men det fick mig att tänka på något annat. Även om jag fick se mig hela tiden i provrummen, så var det bättre än att vara hemma i en tyst lägenhet.

Jag skall jobba imorgon, WOHO! Skönt! Nu kommer det igång! Nu ringer dom mig!

Massa kramar!

Inga kommentarer: