fredag, februari 27, 2009

Saker om Mig

Om mig
1. Namn - Julia Pia Hagman
2. Bor - Göteborg, Eriksberg
3. Syskon - 1 st
4. Ålder - 19
5.Född - 6e Juli 1989
6. Ögonfärg - Blå, grå, gröna.
7. Längd - 168cm
8. Sko storlek - 38
9. Höger eller vänsterhänt - Jag är Högerhänt
10. Stjärntecken - Kräfta
11. Hårfärg - Mörkblondt
12. Födelseort - Göteborg

Dagens..
1. Låt - Ola och Molly - Du är musiken i mig
2. Saknad - Alice min hund
3. Kläder - Grå leggings med dragkedja vid vaderna. Och en tunika med knytning runt töttarna.
4. Smink - Lite granna.:)
5. Underkläder - Svarta spets
6. Mat - Burger King
7. Köp - Godis
8. Göra sen - Ska vara hemma för en gångs skull.
9. Godis - Surt!! ;)
10. Pinsammaste - Inget..

Ärligt!
1. Tycker du om att plocka svamp - Ja när man hade en hund som älskade att söka efter dom.
2. Tycker du om godis - Vad fan e d för fråga?
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - 3 dagar i veckan typ
4. Äter du oftast nyttig mat - Periodvis
6. Är du stark - Sådär
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Benen ..
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Joda ibland tycker jag allt det.
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Försöker, ibland tänker man.. men säger inget
11. Är du nöjd med ditt förnamn - AH det funkar. Får mycket beröm för det. Vilket är kul.
12. Du tycker att du själv är smart - Ja det tycker jag
13. Vad är det sämsta hos dig - Lever inte för dagen..
14. Vad är det bästa hos dig - Glad
15. Har du bra självförtroende - Ne tyvärr inte
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Vet inte, några timmar
17. Du tycker om att vara med killar - Haha, ja det klart?! Killar är bäst!!
18. Känner du dina grannar - Ah =)
19. Vad har du för färg på dina underkläder- Massa olika.
20. Använder du BH varje dag - Jo, annars känns det konstigt
21. Svär du ofta - Mmm
22. Gillar du skolan - Nä inte alls.
23. Spelar du något instrument - Nej!
24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Ridning,Dans, Karate, Fotboll(1 vecka)
25. Har du några tatueringar - Ah en fjärill på handleden. Därav namnet på bloggen.
26. Har du några piercningar - Ah i naveln och öronen
27. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Oj det är många det.
28. Tycker du om djur - Jaa!! Gillar djur mer än människor :P

Brukar du..
1. Sova - Ja?!
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej! Onödigt?
3. Röka - Hell no!
4. Snusa - Big hell no!!
5. Dricka - Ibland, är inte så förtjust i det dock Blir la 2 ggr om året
6. Skada dig - Inte medvetet
7. Klä dig i svart - På vinterna ja. Sommarn sprakar ja i färger.
8. Hata folk - Ah ja använder ordet hata. Men det är la mer tycka illa om ja menar
9. Lita på folk -Välldigt Få personer!!!
10. Skada dig med flit - Nej
11. Drömma mardrömmar - Nästan aldrig..
12. Gå i skolan - Inte nu
13. Gå i kyrkan - hehe, nja inte min grej Jag har för mycket frågo hela tiden. SÅ ja kan inte slappna av.
15. Vilja dö - Nej, men det klart ibland har man velat "försvinna"

När..
1. Åt du senast - 1 timmar sen
2. Läste du ut en bok senast - I sommras
3. Köpte du något senast - Idag, godis
4. Svor du senast - idag
5. Sjöng du senast - SJunger nu ( Watch that sceen, diggin the dancingqueeeen)
6. Klagade du senast - Nyss !
7. Klantade du dig senast - hehe förrut. Städade på jobbet. Reste mig rakt in i en hylla med lego.

Har du..
1. För många vänner - Ja har knappt några ;) Är petig.
2. Förföljelsemani - Ehh, nä
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej
4. Skadat någon - Nej, min ilska kommer aldrig ner i armarna. Dom kommer ut ur munnen.
5. Färgat håret - Ja
6. Egen dator - Ja, en liten söt lapis
7. Gjort bort dig rejält - Haha, det klart!

Är du..
1. Snäll - Jajamensan
2. Snygg - Enligt vissa kanske
3. Söt - Nja tycker ja tillhör kategorin "Vacker"
4. Klantig - Haha, rätt så
5. Tönt - Lite, eller rätt mycket.
6. Tjock - Nej
7. Smal - Nej jag har hull.
8. Romantisk - när lusten faller på hehe

Inga kommentarer: