tisdag, februari 17, 2009

Orka!!!

Typiskt svar från mig till alla idiot killar som inte tål att ja ignorerar dom.
Jag orkar inte med dom! Vill ni att ja ska smälta av era ord eller komentarer?.. Då får ni fan lista ut själva var ni hittar fakta om mig vad jag gillar?..Prova bloggen. Jäkla fanskap.

Skriver inte ut namnet på han. Det är taskigt. Så lågt sänker jag mig inte!!!!

kille 19 år
idag, 17:51

Cuttiee
kille 19 år
idag, 22:14

Mn kunde iaf få ett tack det är aldrig fel att bjuda av sig lite grann...
Jag, tjej 19 år
idag, 22:33

Vill du ge mig en komplimang?..Ett tips..lär dig stava det innan du skriver det..Och varför ska jag tacka för att du tycker jag är söt?


Ska bli kul och se om han tar det som en man, eller om han flippar.. jag sätter hundra kroner på att han kallar mig hora eller åsna. Det brukar dom göra..;) Fortsättning följer imorgon..

GONATT


2 kommentarer:

NEOLiNES sa...

Men tänk om den här killen har spanat på dig jättelänge och äntligen samlat mod till sig att skicka iväg ett inlägg till dig? oxå får han inget svar överhuvudtaget. Han kanske blir sårad? Hehe, man vet ju aldrig. Fast de e klart. Det är väl många som sitter och bara matar ut massa meddelanden till massa olika människor framför datorn och bara hoppas att någon ska svara. Fast det är klart, ska man ragga på någon och hoppas på att få svar så kanske man får anstränga sig lite mer än att bara skriva Cuttiee i ett inlägg :-)

Julia Hagman 22 år sa...

Hahaha nee det hade han inte gjort.. Jag har Platina så ja ser om han har varit inne mer gånger.. Ah ja vet.. heheh Jappp..Specielt till mig.. Ska ja äns intresseras krävs det något udda, och väluttänkt. :P Inget jävla Cuttiee hahahaha