fredag, februari 27, 2009

Åhh Gee!

Nu tänkte jag göra lite reklam. En tjej som heter Sandra Gee har ja helt total fastnat för. Hennes röst är skit härlig. Får aldrig nog. Lyssnar om och om på hennes låtar.

Här är en..
http://www.ubetoo.com/TopSongs.taf?_SongId=7339

Är det bara jag som tyckte musiken var bättre förr? Jag får flashbacks av sådan "stissig-upptempo" musik. Det är lite VengaBoys stil över den. Typ Boom boom boom i want u in my room. lallallaa. Förlåt om jag jämför dig med dom. Men det är låtar som dessa som aldrig går ur mig. Denna kan jag Tok-städa till, ja kan hoppa runt och vara packad, ja kan upp vakna till den när ja ska till jobbet. Ja går igång helt enkelt!! Sen att texten är helt grym att latcha runt till. Sjunga med i och tok-dansa till=) Mmm!! Det gör den klockren!!

Musik helt enkelt bättre förr. ;);) Ellehur Sandra ;)

Inga kommentarer: