fredag, februari 27, 2009

Lite stuff

Stänger du av mobilen när du sover?Nej. Blir alltid inringd av mitt jobb. Så ja får inte :)
Vem såg dig senast naken?Jag själv..;)
Hur såg du ut på högstadiet?Uhh, vill inte tänka på det. Rå sminkad med olika stilar varje dag...
Hur är du att ha som arbetskamrat?Glad, sprallig och hjälpsam
Har du celluliter?Japp
Biter du på naglarna?Om den har flisat upp sig. Ja, annars Nej:)
Har du något handikapp? Nja har inget sjukintyg på det :P
Är det rädd för att få hängbröst?Ne.. det finns platikkirurgi. Så det hade aldrig kommit så långt hos mig ;)
Svär du?Ja vafan!! Klart som fan ja gör det! Ja är göteborgare!
Är du trevlig mot Jehovs vittnen? Ja är trevlig mot alla, oavsätt tro. ;)
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Chiliconcarne!
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Oj typ vilken hamburgare som hälst..Ja hade inte rört den. :P
Har du blivit arresterad?Nej. Jag är en redig tjej! Laglig en!
Är du rädd för Securitasvakter?Nee inte direkt. Tänder mäst bara på dom, hehe.
Har du någonting att dölja?Neee ja är en öppen bok.
Ljuger du?Ja vem gör inte det?
Har du kysst en polis?Inte vad jag vet, men det kanske jag gjort ;)
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?Hm svårt. Vad är det för pojkvän som ringer sin tjej så sent? Finns buss o taxi. Är det panik. Blivit rånad eller är "out of money" Så visst. Då sticker ja snabbt som attans.
Vilken tv-serie skulle du helst leva i?Vänner, tänk vad kul man skulle ha!!!

1 kommentar:

NEOLiNES sa...

Värsta drömtjejen ju! :-) Liberal syn på platikkirurgi, svär som bara fan (ler), gillar CCC (ChiliConCarne), aldrig blivit arresterad, tänder på vakter och skulle hämta en på krogen om det kört ihop sig *blink*