tisdag, februari 17, 2009

Ang träningen.

Jag var så sjukt glad när jag tränade, och när jag gick hem från träning. Jag kände att ja ville hoppa hoppsasteg hela vägen hem. hahah Så glad var jag!

Jag kände mig så fin i mina nya träningskläder. Förutom att mina ben såg ut som mans ben. Helt orakade och härliga. SKa jag vaxa, ska jag inte? Är i valet och kvalet!. Hahah

Sen kan jag meddela att jag klarade hela passet galant!! Gick jätte bra! Tog ett pass som passade mig kände jag!

Jag har fått sådan bra kontakt med en kvinna, Eller rättare sagt ett russin nära döden. Hon är verkligen gammal. Men sjukt go. Jätte dålig svenska. Men hon ler och pratar med mig så fort hon ser mig. Hon säger hela tiden att jag är så vacker och ung... Hon tar min hand med hennes goa rynkiga händer. Varje gång hon pratar.. Man känenr sig så omtyckt. Hon bryter en norm må jag säga genom att stå så nära mig.(ca 5 cm från mig) Hon känner inte mig. Men jag älskar det. Hon känns som min mormor. Liten späd sak och med massa krut i bena! Hon är helt underbar. Hon vill att vi ska träna ihop på söndag. Det passet gillade hon tydligen! OM jag fattade henne rätt. Hon kan ha sagt all möjligt där. Men jag fattade det så.=) Goa tanten (L)

Nu ska jag iväg till mina småttingar. Slutar sent :)

Inga kommentarer: