söndag, februari 15, 2009

Min helg! =)

Min helg har varit jätte bra verkligen!!..

Massa fett, socker o så..men äääsh..=) Åt Foundue med Pepe, mamma och pappa. Gud, vi skrattar hela tiden. Det finns inte en middag då vi inte skrattar i min familj.

Jag och Pepe skrattar så vi dör. Vi har så sjuk humor. Verkligen på samma nivå..känns såå sköönt att någon som ja umgås med så mkt har det! Skit viktigt alltså!! Vi kan hitta något att skratta åt hela tiden! =)

Melodifestivalen var ju på. jag och Pepe röstade för fullt på Lilli Och Susi och rockkillarna H.E.A.T =) Klockrena bådatvå. Pappa röstade på lilla söta Amy. Haha goa Pappa!.
Det är inte lätt att sitta brevid mig när det sätts på musik. Rumpan går, armarna viftar hejvillt och jag sjunger rakt ut. Provade att sjunga Gimme Gimme Gimme på finska. Men det var så kasst så pepe dog av skratt ;)

Inga kommentarer: