tisdag, februari 17, 2009

Dagens Peppning

Vad jag älskar med mig själv :

  • Jag är en bra lyssnare
  • Jag säger ifrån.
  • Jag skulle aldrig behandla någon illa. Oavsätt vad den gjort mot mig.( Visst mördar du någon i min familj, så söker jag upp personen och mördar den. Jag tar fängelse för min familj. Så är det bara)
  • Jag är uppfinningsrik och passar perfekt inom Design.
  • Jag får lätt människor att känna sig välkomna och omtyckta. Genuint, inte falskt.
  • Jag väljer personer jag vill respektera helt utifrån uppförande. Både mot mig och mina nära.
  • Jag är öppen
  • Jag är välldigt ärlig
  • Jag är snäll mot alla. Även mina "fiender" som otroligt nog ogillar mig. Alla är mer än mänskliga och ska aldrig be utsatta för något onödigt.
  • Jag försöker alltid se bortom folks problem. Sjukdomar, missbildningar mm. Jag ser hjärtat som skönheten. Det har jag lärt mig med åren.

Pröva att ge er peppningar ibland gott folk. ÄRLIGA SÅDANA. Bara de bra grejerna ni har. Dåliga kan ni ta någon annan dag. Det viktigaste är att det är ärligt. Inte hur många ni får ihop.

Många ljuger om deras personligheter. Speciellt bakom en dator. Där kan framförallt tjejer lägga på ett självförtroende som absolut inte finns där. Det finns inget sämre. Det slutar med att man blir mer osäkre än vad man är. Var dig själv... Den personen du försöker vara finns redan.

1 kommentar:

PePe sa...

Bra skrivet du =) *puss*