måndag, februari 16, 2009

*skratt*

Jag har ju dansat samba i några år., Sätter man på trummor så går ja loss totalt. Älskar takterna. Många säger att jag dansar salsa, men det gör jag inte. Visst jag kan bådeoch, men det är en himla skillnad på SAMBA och SALSA. Det måste ni bara förstå nu. Jag irriterar mig som bara den om man säger att ja dansar salsa. Salsa är VERKLIGEN inte jag. Jag hatar pardans oxå. Känns så mesigt.! Förlåt alla salsa lover där ute. Men det är min åsikt om det hela. Thats why i dance samba.

Här är ett klipp på en grupp från brazilen. Ja skrattade så när jag såg det. Det är på allvar eller?
Bara brazilien som kan göra något sådant? :P hahaha jesus! Men min rumpa går igång iaf! hahah
Lilla landet Lagom hade reagerat stort om typ en svensk grupp hade klätt sig så. Men här är det ok ;)

2 kommentarer:

Sir Elof sa...

sweeet...
Det där kan väl ingen klaga på. Är inte det där typ nationaldräkt för dem? Pussycat dolls slår dem med hästlängder i att vara våpiga ;)

Julia Hagman 22 år sa...

Hhahaha ah ne..G-string är deras nationaldräkt ;)