onsdag, februari 25, 2009

Ååhh!=)=)

Jag vaknade heeelt perfekt!! Sovit så himla gott hos Pepe idag!! Mmm! Han gick till jobbet tidigare. han är så söt som smyger och äter o smyger o säger hejdå. Allt är knäpptyst.. Vilket jag tycker man ska var. Respekt till andra kallas det ;) Till skillnad från hans inneboende. Fyfan så högljudda. Men dom flyttar snart.:) Så ja står ut. Djuupa andetag Julia..tänk positiva saker!. ;)

Jag är jätte glad idag. Så sprudlande glad. Ska till mitt förra jobb där jag hade anställning. Ååh ska bli så kul o se alla barnen. Ska vikariera där idag. Dom hade önskat mig..:P
Gud vilka barn har lärt sig prata mer?, vIlka går på pottan? Vilka har kommit in o 2årstrottsen?? =)=) åh hoppas dom känner igen mig!!

Åååhhh Vill åka diit nu! Nuu!! Längtar så!!

Kraaamar i massoor!!

Inga kommentarer: