onsdag, juni 18, 2008

City!

Jag och mami ska till stan idag. Jag fick med mig henne=) Ställde kl på 09. jag var suuper trött. hehe.
Gick in i duschen och duschade mitt hår, för att kunna lägga i mouse. Japp nu ser ja ut som en 80-talare. fruktansvärt fult! Bad hair day!
Jag är lite grinig idag.
Fick inte till håret. Hade inga kläder. Brände ciabatan i ugnen och mamma har ägnat sin morgon att försöka få mig glad med att skära bort alla kanter på brödet för att äns kunna äta det där inne. Hehe Kan man ha en snällare mamma?, Neeee! Nu när jag sitter här så får jag två stekta
ägg. Gud vad bortskämd jag är.
Fast jag ber inte om det. Hon gör mig. Hon hade lätt kunnit skita i mig och låtit mig gråta för att ja brände brödet. Men snäll som hon är, lät hon mig inte.
Nu ska vi in till stan snart och jag har en hel lista vad jag ska köpa. Älskar att ha pengar!!!

Japp där va min "Gnäll of the day" hahaha..ska försöka att hålla humöret uppe idag. Men det är stan jag ska till. Så kommer nog gnälla sen med;)

Take care bye bye then

Inga kommentarer: