onsdag, juni 04, 2008

dag 3

Dag 3 av efter operationer, Det går bra, det ändras färgmässigt välldigt fint! Mona Lisa släng dig i väggen! Jag äter bra, fast är ständigt hungrig! Soppa och saft mättar inte och yoghurt är obehagligt med stygnen i munnen.
Soup of today was: Blomkåls soppa med gräslök och philadelphia. Vill ni ha receptet kan jag skriva det där. Det är viktväcktarna och jag älskar den. Är ingen sopp-människa men den är jäkligt god.
Sen till kvällsmat var det Potatis och brocolli soppa , måste ha näring så allt läker bra! =)
Vilken mamma man har!
Fick även chockladpudding och grädde, och 3 hyrda filmer.
På smällen
Kärlek på menyn
Och någon annan vad den nu hette =) Såg Kärlek på menyn nyss, gud vad mysig film. Pirrar i kroppen när jag ser den. Ingen speciell men mysig ändå.

Vill ha regn nu! Tråkigt o se alla bli neger(inget illa menat), jag vill me!!
Vill resa
Vill träffa baby!
aa, det är mkt Julia vill..

men det kommer ;)

Nu ska jag nana kudden. Tabletterna börjar verka gott nu.

Nighty!



Bild1:Jag mår bättre än jag ser ut att göra
Bild2:Den är min favorit
Bild 3: Den är inte lika giftig som den ser ut. It´s Yumm!

Inga kommentarer: